luni, 26 octombrie 2009

Salutari. Aceasta este prima mea postare. Pe acest blog va voi vorbi despre viata de student din punctul meu de vedere.
Ca multi alti studenti din Iasi, ce nu sunt de loc din acest oras, am dorit sa plec de langa parinti, sa incerc sa ma descurc pe cont propriu, dar se pare ca e mult mai greu decat mi-am imaginat. Deoarece sunt o persoana care se acomodeaza mai greu cu lucruri, conceptii, locuri noi imi vine greu sa imi gasesc locul aici, dar nu imposibil.
Am inteles ca primul lucru pe care trebuie sa il realizezi atunci cand totul in viata ta se schimba este sa iti faci cat mai multi prieteni, pentru ca viata ta sociala sa nu sufere.
Totul aici tine de ceea ce vrei sa devii in viata, de deciziile pe care le iei. Atunci cand pleci de acasa pentru a studia la o facultate buna, cum e cea de Informatica din Iasi la care sunt student, trebuie sa pleci cu dorinta de a invata si de a reusi sa faci ceea ce ti-ai propus altfel, dupa cum am observat, locul tau nu e aici.
Despre profesori pot zice ca sunt niste oameni exceptionali, isi dedica si ultima firmitura de timp pe care o au in ai ajuta pe studenti sa inteleaga ceea ce nu au reusit la un curs, sau in studiul individual, comunica deschis cu oricine, ii ajuta chiar si in probleme personale.
Deocamdata pot spune lucruri bune despre viata de student in Iasi. Voi reveni cu multe alte post-uri pe parcursul primului meu an de facultate. Numai bine! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu